Madhusudana Naidu można określić mianem „duchowego oszustwa” i „duchowego fałszerza


Termin „oszustwo finansowe” wymaga dowodu potwierdzającego oszustwo przed sądem. Uznałem za stosowne odtworzyć moje komentarze na Facebooku w formie osobnego wpisu. Treść wcześniejszych komentarzy z FB to (wersja nieco zmodyfikowana):

W mojej opini oszustwo to bardzo mocne określenie, które ma typowo karne konsekwencje finansowe. Jeśli ktoś nie ma mocnych dowodów na takie wykroczenia finansowe, które są sprzeczne z prawem obowiązującym w danym kraju, i nie stanie przed sądem, nie sądzę, że można powiedzieć, że grupa Muddenahalli jest zaangażowana w oszustwo finansowe.

Moje zastrzeżenia wobec grupy Muddenahalli dotyczą obszaru Madhusudan Rao Naidu. PRZECIWKO publicznie ogłaszanym naukom i instrukcjom rzekomo od Bhagawana Śri Sathya Sai Baby, twierdząc, że jest tak zwanym komunikatorem (po polsku kanalarzem, channelingowcem), a czasami zachowując się tak, jakby to Bhagawan wszedł w jego ciało i czynił cuda jak Lingodbhavam. Swoimi czynami Madhusudan Rao Naidu wprowadza w błąd tysiące wielbicieli Sathya Sai Baby na całym świecie, używając ŚWIĘTEGO Imienia Bhagawana Śri Sathya Sai Baby.

Nie miałbym zastrzeżeń w tym względzie, gdyby Madhusudan Rao Naidu nauczał we własnym imieniu lub w imieniu takim jak Madhu Baba. Jeśli chodzi o sprawę sądową, nadal jestem zdania, że Madhusudan Rao Naidu powinien zostać postawiony przed indyjskim sądem (a być może także w innych krajach, takich jak Singapur i Malezja) za nieuprawnione używanie (niewłaściwe używanie i nadużywanie) imienia Bhagawana Sri Sathya Sai Baba. Myślę, że jest to typowy przypadek kradzieży tożsamości.

Jestem nieco rozczarowany, że Sri Sathya Sai Central Trust (SSSCT), upoważniony organ w Indiach w tej sprawie, nie rzucił wyzwania Madhusudanowi Rao Naidu w tej sprawie przed indyjskim sądem, a przecież SSSCT ma w swoim zarządzie luminarzy prawa, w tym byłego sędziego Sądu Najwyższego. Nigdy nawet nie wszedłem do sądu, indyjskiego ani zagranicznego! Akceptuję zatem, że rada nadzorcza SSSCT ma ogólnie znacznie większą wiedzę ode mnie na temat spraw sądowych w Indiach (bardzo kosztowne bywają).

Pozew SSSCT dotyczący Sri Sathya Sai Loka Seva Trust jest sprawą związaną z kontrolą zaufania i nie koncentruje się na tzw. roszczeniu Madhusudana Rao Naidu dotyczącym bycia komunikatorem czyli kanalarzem.

Oświadczyłem również publicznie i uważam za stosowne powtórzyć to w tym miejscu, że nie mam żadnych zastrzeżeń, co do osobistej pracy sekty z Muddenahalli na rzecz społeczeństwa, takiej jak jej praca w sektorze edukacyjnym i medycznym, i życzę im wszystkiego najlepszego w tej działalności.

Powiązany dokument Bhagawana Śri Sathya Sai Baby (wygłoszony w Prasanthi Nilayam 25.11.1962) jest dostępny tutaj: http://sssbpt.info/ssspeaks/volume02/sss02-51.pdf. Poniżej podałem powiązaną sekcję (kilka zdań więcej niż na powyższym zdjęciu):

„Mówiąc o wierze, muszę udzielić ostrzeżenia. Wiele osób zbiera pieniądze w różnych miejscach, używając Mojego Imienia do różnych celów, takich jak organizowanie przyjęć, budowanie świątyń, oddawanie czci itp. Jest to niedozwolone i sprzeczne z Moim życzeniem i poleceniem. Nie ulegajcie takim prośbom i nie zachęcajcie do takich praktyk, które potępiam.” — Bhagawan Sathya Sai Baba

„Jest jeszcze inna grupa ludzi, którzy handlują twoją wiarą. Ogłaszają, że je „opętałem”; że „mówię” przez medium, piec (!) lub inną rzecz. Traktuj wszystkie takie osoby i ich agentów lub brokerów tak, jak traktujesz oszustów; jeśli ich tak nie traktujecie, to także jesteście wspólnikami w procesie oszukiwania.

Inni gromadzą grupy zwolenników i wielbicieli i zbierają pieniądze, wystawiając bożka lub wizerunek, który „był dany” przeze Mnie, lub reklamując jakiś inny znak Mojej Łaski. Niektórzy z nich nawet deklarują: „Baba wysłał mnie do ciebie, abym wziął od ciebie trochę pieniędzy” lub „Baba dał mi to” lub „Baba pobłogosławił mnie szczególnie w ten i taki sposób”, a następnie proszą cię o pomoc lub pochwałę lub o twoją portmonetkę (portfel)! Proszę Cię, abyś ukarał wszystkie trzy typy takich ludzi i odrzucił ich – kimkolwiek są.
koniec fragmentów dyskursu —-

Panie Ganti, cytat ze Swamiego SSB, który podałeś (załączony jako zdjęcie do tego postu), w którym Swami poinstruował nas, abyśmy traktowali ludzi podających się za jego media (komunikatorów lub kanalarzy, channelingowców) tak samo, jak my traktujemy oszustów, jest bardzo istotny w przypadku Madhusudana Rao Naidu. Nie mam wątpliwości, że Swami postrzegałby Madhusudana Rao Naidu jako oszusta (a zatem jako fałszywkę).

Jednakże przed sądem w Malezji lub Singapurze (lub w tym przypadku w Indiach) opieraliby się na swoim znaczeniu terminów „oszustwo finansowe” i „oszustwo finansowe”. Moje wcześniejsze uwagi dotyczą tego kontekstu.

Inną kwestią jest to, czy Madhusudan Rao Naidu można nazwać „duchowym oszustem” lub „duchowym fałszywcem„, co różni się od „oszustwa finansowego”. Ponieważ Madhusudan Rao Naidu postępuje wbrew naukom i instrukcjom Bhagawana Sri Sathya Sai Baby, twierdząc, że jest jego tak zwanym komunikatorem (kanalarzem), naprawdę sądzę, że można go nazwać „duchowym oszustem” i „duchowym fałszerzem”. Myślę również, że osłabiając i zniekształcając dziedzictwo i wspomnienia Bhagawana Sri Sathya Sai Baby, o którym twierdzi, że jest jego Guru, Madhusudan Rao Naidu wyrządza krzywdę swojemu Guru i jego dziedzictwu, dlatego można to nazwać znacznie mocniejszym terminem, który Nie chcę tutaj używać, ponieważ jest to bardzo trudne. Jednak moim zdaniem to znacznie mocniejsze określenie miałoby zastosowanie również w przypadku Madhusudana Rao Naidu.

[Dziękuję sssbpt.info i zakładam, że nie będą mieli nic przeciwko temu, żebym udostępnił powyższy fragment z ich strony internetowej w tym poście, który jest ogólnie dostępny dla wszystkich i nie ma na celu żadnego zysku finansowego.]

Autor: Ravi S. Iyer – 09 marca 2018 roku

Oryginał na stronie internetowej autora:

https://ravisiyer.blogspot.com/2018/03/madhusudan-naidu-can-be-termed-as.html)

LINK do „OSTRZEŻENIA PRZED OSZUSTAMI” Z 1970 roku:

https://ezoteryka77.wordpress.com/2007/06/21/ostrzezenie-przed-oszustami-od-saibaba-ji/

Dodaj komentarz